Szukaj na tym blogu

sobota, 15 grudnia 2012

Prudent sale

W związku ze zbliżającymi się i długo wyczekiwanymi wyprzedażami postanowiłam, że w tym roku spróbuje zrobić listę rzeczy, których będę szukała. Zapewne się jeszcze powiększy, jednak mam nadzieję, że pozwoli mi ona uniknąć nieudanych zakupów, do których najprawdopodobniej zachęciłby mnie wielki napis "SALE -50%". Przejrzałam strony moich ulubionych sklepów i znalazłam kilka propozycji. Mam nadzieję, że ceny tych rzeczy będą jeszcze niższe niż w tej chwili i że każdą z nich uda mi się znaleźć.
Pull&Bear
Reserved




Zara
Zara




Reserved
Reserved

H&M

Reserved
River Island
Reserved

River Island
River Island


















1 komentarz:

  1. Torba z Zary i szary sweterek z Reserved zdobyły moje serce :))) mam nadzieję, że się nie pogniewasz jak też na te rzeczy zapoluję ? :> Buziaki!

    OdpowiedzUsuń